onsdag 15. desember 2010

Lua som forsvant

Jeg er ikke så veldig gla i å bruke lue så jeg har igrunn bare luer som passer å bruke når vi er på fjellet og det er skikkelig kaldt. Her jeg bor er det skjelden jeg trer noe ned over ørene.

... men med årets utrolig kalde november og desember fant jeg ut at jeg skulle strikke meg en lue. Fant mønster, kjøpte garn, strikka lue. Og den ble kjempefin, passa bra og jeg gleda meg til å bruke den.

... så var vi på korpsøvelse og jeg oppdaga at den var borte, og hvor fant jeg den  ... jo på hode til frøkna mi.



det er det siste jeg så til den lua, for hun bruker den hver dag. (ble jo litt gla for det da) Så det blir nok ny lue på meg, og det var jo igrunn raskt å strikke en så det får stå til :)

Brukt easy fra Sandnesgarn på pinne nr 7.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar