lørdag 1. januar 2011

Godt nytt år

Da er både jul og nyttårsfeiring overstått og snart venter hverdagen.

Jeg fikk utrolig mye koselig til jul
Her har nissene fått besøk av alt det fine sokkegarnet (og boka) jeg fikk av Amylin.
I tillegg hadde Nina laga både frokostblanding og karameller til meg og Maya hadde kjøpt et nydelig lite skilt hvor det sto "you've got a friend". Utrolig koselig.

Jeg har tenkt til å lære meg "toe up" sokker i 2011 så da passer det kjempefint med mer sokkegarn :-)

For å fullføre gavelista mi fikk jeg ferdig oppsatte persienner av mamma og pappa, kokebøker av Anita og gutta, Grand Cru av både ungene(Jan Åge) og Marit og Åge. Av mamma fikk jeg også to strikkebøker, en om toving og Arne og Carlos julekuler (med Renate) Det fineste jeg fikk til jul i 2011 var allikevel fra Eline, hun hadde malt hagen i Giverny og laget fjøl på skolen. Det er flotte gaver.
Fott hva? Her er orginalmaleriet til Monet:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar