søndag 14. november 2010

En deilig søndag i november

I dag har begge barna vært med mormor og morfar (populært kalt mimmi og batte) på dinodag på naturhistorisk museum på Tøyen i Oslo. Det hadde vært veldig gøy for både store og små. Foredraget til Jørn H.Hurum hadde vakt masse entusiasme kunne mimmi fortelle på telefon. Tenker de har masse å fortelle når de kommer hjem om noen timer. Hihi.

Det beste med disse søndagene hvor ungene er sysselsatt, og jeg vet de har det bra, er at jeg kan lene meg tilbake og kose meg med det jeg liker aller best med en søndag vinterstid. Fyr på peisen, te i koppen, pledd i sofaen, et strikketøy (den er ny for meg) og ski på tv. Ja for det er en deilig søndag i november. Blir nok flere sånne utover vinteren :)

I dag har jeg fått fullført noen prosjekter jeg har hatt liggende siden i sommer, og det blir noen fine julegaver. Det kommer ingen bilder i dag for det er så mørkt her nå på kvelden at bildene mine ikke blir noe bra, men skal legge de ut i morgen. Fullførte to vesker, en vin"pose" og et par votter. I tillegg har jeg fått lagt opp og kommet i gang med en kjole med rund sal som skal strikkes som juegave til min niese på 3år.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar