mandag 6. desember 2010

Mesterskapstrikk

Har meldt meg på mesterskapsstrikk og måtte derfor finne noen prosjekter jeg kunne melde på. Bestemte meg for ett håndkle i Petunia som skal bli julegave (denne begynnte jeg på for en stund siden, men er ikke fornøyd så jeg må gjøre noen justeringer og begynne forfra. Poenget er jo at ingenting ska være påbegynnt så da er det greit. Robust fra Sandnes skal bli til sokker i str 43, (det er store sokker) Og de to PT2 nøstene skal bli to julekuler. Synes det er sprekt på 12 - 13 dager, men hvis jeg skal være med får det være skikkelig, dessuten må jo julestrikkingen snart være ferdig uansett så da så.

Her er garnet som er påmeldt:

Da er det bare å sette igang, må bare bli ferdig med lua jeg holder på med først.

Over til noe annet, jeg har kjøpt mine første knit-pick pinner i dag, artige saker :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar