fredag 3. desember 2010

Førjulsgave

I sommer fikk jeg en superfin kalender av en god venninne. Vi er begge mer enn normalt opptatt av Twilight og hun hadde kjøpt årskalender fra New Moon til meg når hun var på ferie. Tenk så heldig jeg er som har venner som tenker sånn på meg :) Det varmer. Hun var her i dag så jeg fikk muligheten til å gjengjelde gaven med en liten førjulsoppmerksomhet.

Jeg har brodert flere bokmerker med forskjellig tekst fra bl.a Twilight.




Jeg har det jo med å måtte prøve ting jeg synes ser gøy ut - og i år er det jo julekuler overalt hvor jeg ser, så det måtte jo selvfølgelig jeg teste ut. Det var ikke så vanskelig, men veldig smått i begynnelsen. Satt å strikka og kjente at skuldrene satt fast i øreflippene. Så da måtte jeg konsentrere meg om å holde de nede. :)  Resultatet ble bra, men jeg tror ikke det blir en hel haug av de. Får noen mønster jeg skal teste ut, så noen flere blir det vel, men hvor mange får vi se.

Så da ble det både julekule og bokmerke i gave, og jeg tror hun ble glad :)


Mens jeg er her må jeg også fortelle en koselig liten historie fra noen dager siden. Min sønn på 9 synes at nøste på strikketøyet mitt slenger rundt på gulvet eller i en pose. Derfor snekret han sammen en eske av papir som nøstet mitt kunne ligge i ved siden av sofaen. Han har ikke tid til å pynte den eller bruke mye tid på den. Men det er tanken som teller.
:-)))

1 kommentar:

  1. Oh, yes, gjett om jeg ble glad! Bokmerket har allerede fått plass i Harry Potter-boka jeg holder på å lese! Julekula skal selvfølgelig henge på juletreet.

    SvarSlett